Klacht: brusali kast

liannekoopmans op 12 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren bij jullie een kast gekocht de brusali kast wij vroegen wat het zou kosten als hij gemonteerd word . de meneer zij ja u bent dan bijna net zoveel kwijt als voor de kast zelf toen toch besloten het zelf te doen , nu word hij vanavond bezorgd blijkt het super slecht aangeschreven te zijn wij komen niet verder als stap 2 ! nu bel ik klantenservice op of wij als nog een monteur kunnen laten komen nu zegd die mevrouw dat als alles uit de verpakking is niemand meer langs komt !! EEN SCHANDE IK KOOP GEEN PAKJE SUIKER . ik verwacht van jullie een oplossing of ik wil mijn geld terug !! hele slechte service

Gewenste Oplossing:

als jullie een oplossing zoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door