Klacht: bruikbare kado’s als gewaardeerde klant?!!

tuinglas op 14 mei 2012 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg bij mijn bestelling een gratis paar damesschoenen en als gewaardeerde klant een suprise.
Schoenen hebben we niet meer krijg je een rekje wat lijkt op een schommel en als ik vraag wat het is moeten ze dat uitzoeken. Het blijkt een waterkokerhouder??? Hoe je het moet gebruiken is een raadsel. Als suprise 3 opbergdozen die er leuk uit zien maar bij het uitpakken blijken ze alle drie gescheurd? Is dit een manier om van hun oude kapotte troep af te komen en van hun miskopen?
Ik voel me echt in de maling genomen.
Hun reactie is “jammer dat u de kado’s niet leuk vindt en over de kapotte dozen niets. Heb gelijk gezegd dat ik niets maar dan ook niets meer met hen te maken wil hebben.
Nou maar hopen dat dat lukt.
Ze laten je daarbij bellen (0.35 p/m) maar je krijgt niemand aan de lijn terwijl ze open zouden moeten zijn je kan alleen maar bestellen. Waardeloos bedrijf!

Gewenste Oplossing:

Het minste wat ze zouden kunnen doen is voor het kapotte kado een nieuwe sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Temps L

Heeft op 24 september 2013 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is telefonisch niet te bereiken. Klant heeft zich op eigen verzoek uit het systeem laten halen en wenst geen catalogi meer te ontvangen. Wij betreuren deze gang van zaken maar respecteren de keus van de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Temps L beoordeeld.

tuinglas

Heeft op 15 oktober 2013 om 08:51 geantwoord

ze hebben mij nooit gebeld. Ik heb nummerweergave dus kan ik dat zien. Daarbij ben ik heel veel thuis dus klopt niets van.
Wel klopt het dat ik hen heb verzocht mij uit hun systeem te schrappen.

Alle klachten die gemeld zijn door