Klacht: super slechte printer

op 31 juli 2018 over Brother in de categorie Electronica - Kopieerapparaten

ik heb een printer paar jaar geleden gekocht en vanaf dag 1 heeft dat ding nooit gewerkt. paar keer contact opgenomen met Brother (al wel weer tijdje geleden)
de printer gaat 9 van de 10 keer niet aan, dus je kunt niet printen wanneer nodig, is super traag, wifi slaat iedere keer uit, dus dat lukt ook niet en ik moet bij paar printjes (omdat hij nooit print print ik bijna niet) die cartridges vervangen.
het meest frustrerende is dat die printer nog zowat nieuw is na een paar jaar omdat dat ding dus nooit aangaat. DAs toch te gek voor woorden !
op de site schijnen meerdere mensen daar last van te hebben en dan staat er bepaalde knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden. NOu dat doet hij 8 of 9 van de 10 keer ook niet. ECHT WAARDELOZE PRINTER. echt van de gekke dat ze zo’n printer zomaar mogen verkopen en daar geen sancties voor krijgen omdat ze mensen zo’n printer laten kopen.

De printer is ene paar jaar oud, maar heeft het nooit fatsoenlijk gedaan en dus nog gloedje nieuw zowat. ik heb nog behoorlijk wat cartridges liggen omdat ik ze ongeveer bij 4-5 x aanzetten moet vervangen wanneer hij werkt.
Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe want voel me nog steeds na al die tijd afgezet

Alle klachten die gemeld zijn door Xianty