Klacht: Brood

op 07 augustus 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heer, dame,

Al vele jaren zijn wij trouwe klanten van Dekamarkt in Zaandam en kopen altijd voor enkele dagen brood in het vriezen dit in.

Echter de laatste tijd hebben we niet meer die versheid die we gewend waren, we kopen altijd Egmonder zaad.

Is er iets gewijzigd in het receptuur van het brood, wij overwegen een andere leverancier te zoeken.

Kunt u opheldering geven, want we hebben al een heel nieuw aangeschaft brood weggegooid omdat het niet te eten was.

Gewenste Oplossing:

Goed brood zoals voorheen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 18 augustus 2016 om 07:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Er is helaas een productiestoring geweest, waardoor de Egmonder niet de kwaliteit heeft die u mag verwachten.
Onze bakkerij is de storing aan het herstellen en naar verwachting is dit aankomende week verholpen en is de kwaliteit van de Egmonder weer zoals u deze van ons kent.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door brand89