Klacht: Broek terugbrengen

op 19 juni 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Beste Berska,

op 24-4 heb ik een broek bij jullie gekocht. Het was zo druk in de winkel dat passen mij een uur had gekost dus ik heb de broek niet gepast. Thuis aangekomen past die niet, nu wil ik hem graag terugbrengen, echter ben ik een week later terug gegaan met de bon en kon ik hem niet terugbrengen omdat ik geen bankpas bij me had. Vervolgens heb ik, lichtelijk geirriteerd de broek ingepakt en waarschijnlijk de bon laten slingeren op de toonbank. Nu bijna een maand (ik heb het druk met werk, onregelmatige diensten dus kan niet altijd langs de winkels) later ga ik terug naar de Berska met het zelfde tasje, waar deze broek niet uit is geweest. Blijkt alleen de pinbon in mijn tas te zitten. Echter kan ik nu mijn geld niet terugkrijgen en ben ik diep teleurgesteld in jullie systeem van terugbrengen. Op de pinbon staat ook de datum en een code van transactie dus ik snap het probleem niet. Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen en dat ik niet nog 2x voor niets terug hoef te gaan.

Als ik mijn geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annefleurvisser