Klacht: Broek terugbrengen

op 03 juni 2018 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op vrijdag 1 juni een broek gekocht bij de bershka in rotterdam.
Op zaterdag 2 juni wilde ik de broek terugbrengen omdat hij te klein was, ik heb hem in de winkel niet gepast omdat er altijd maar 1 paskamer open is terwijl er meerdere zijn en er maar 1 kassa open is terwijl er daarvan ook meerdere zijn en om 2 keer in een superlange rij te gaan staan voor 1 broek vind ik belachelijk en aangezien je alles terug kan brengen dcht ik dat ik dat wel kon doen als t jiet pastte. Ik wilde mijn broek zaterdag terugbrengen en het kaartje zat er nog aan en de bon ook dus die mevrouw ging op de bon en het kaartje kijken voor een nummer of weet ik het en ook in de broek maar in de broek stond een ander nummer als op het kaartje rn op de bon dus kon ik het niet ruilen of terugbrengen terwijl het ook dezelfe maar was als de broek. Als er een verkeerd kaartje aan gehangen is door het personeel of een ander klant en ik het niet terug kan brengen door een fout dat niet door mij komt vind ik wel heel erg belachelijk ik wil gewoon mijn broek ruilen of terugbrengen.

Als ik mijn broek mag terugbrengen of ruilen want ik kan et nu namelijk niks mee.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Solangel4