Klacht: Broek na 3 maanden gescheurd op de naad

op 08 juli 2017 over Vero Moda in de categorie Mode

Ik heb 3 maanden geleden een broek gekocht bij Vero Moda en deze is nu gescheurd op de naad heel groot. Ik ben terug gegaan naar de winkel. Ik had me bon maar moeten bewaren. Ik zeg tegen die vrouw. Op de bon staat niet dat je de bon moet bewaren voor 6 maanden garantie. Maar zij vonden dat ik me bon maar moest bewaren. Totaal niet klant vriendelijk en totaal niet mee willen denken aan een oplossing. Ik wil deze broek graag vervangen voor dezelfde broek aangezien ze deze nog verkopen in de winkel. Maar ze komen nergens mee ze sturen je gewoon naar buiten onder het mom van je had de bon maar moeten bewaren. Nou als ik mijn kleding eenmaal gedragen heb een keer en het zit goed en ik heb ze al 30 dagen dan heb ik naar mijn idee niet zoveel meer aan een bon.

Ik wil graag dezelfde broek ervoor in de plaats. Ik hoef niet eens me geld terug. Mits er meerdere klachten over zijn dat dit gebeurt en dat het een fabrieksfout is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vero Moda

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vero Moda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrinajaylinn