Klacht: Broek kapot

op 07 juni 2021 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nou heb ik een klacht van een broek die aan 2 zijdes van de lus kapot is (nou zeggen ze al dat het mijn probleem is dat het is gebeurd) ik mag deze dus eigenlijk niet terug brengen (was de tweede keer sat ik deze broek aan had ook binnen een maand ben ik terug vanwege omstandigheden kon dit niet eerder. Uiteindelijk alsnog een andere broek mee genomen maarja mag deze natuurlijk niet terug brengen. Corona.. dus paskamers dicht.. mag niet passen maar dat is dan mijn eigen probleem! Mag ook geen maatruiling gemaakt worden. Was verder ook nog maar een broek in de winkel in mijn maat.. dus keuze was niet bepaald reuze..

Geld terug vriendelijke service en een normaal beleid, gaat niet eens om veel geld maar zou graag normaal behandeld willen worden.. ben boos geworden wat ik normaal nooit ben!!! Ik sta zelf ook in de winkel dus ik weet hoe het kan zijn voor medewerkers maar dit gaat de pet te boven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LindyMassar