Klacht: brimnes bed 160×200

op 14 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb sinds 1 week een brimnes bed, en hij kraakt nu al aan alle kanten.. matras is ook veel harder dan de showmodel.
Ik heb nu al een week niet geslapen.
Voel me er zo rot over, wat kan ik doen?

Ik wil me geld terug.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juni 2016 om 11:26 geantwoord

Hej Samira,

Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor de late reactie. Wegens onverwachte drukte lezen we je bericht nu pas. Balen dat je BRIMNES kraakt.
We raden je aan om de schroeven aan te draaien. En, wellicht dat je op de krakende plekken wat olie kan smeren? We hopen dat dit helpt. Kan je aangeven of het bed destijds bij je thuis bezorgd is of is deze zelf meegenomen naar huis? Als je het bed zelf hebt meegenomen en er is onverhoopt iets mee aan de hand, dan vragen we je vriendelijk om met het artikel en het aankoopbewijs terug te gaan naar de IKEA vestiging. Onze collega's van de klantenservice beoordelen de matras en helpen je graag verder! Indien je het artikel hebt laten bezorgen, maken we graag een melding voor je aan. Kan je ons daarvoor het iSell ordernummer laten weten van de bestelling? Neem je dan contact op via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Samira2