Mijn Klacht:
Vlak na het ontvangen van mijn nieuwe bril is één van de pootjes losgeraakt. Er zat een kleine fabricagefout in het constructiesysteem pootje-montuur waardoor de ringetjes niet recht boven elkaar staan.
Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren. Ik heb op 24-05-2017 een mail gestuurd, of ik deze terug kan sturen en of ze de reparatie uit willen voeren.
02-06-2017 nogmaals gemaild, omdat ik graag binnen het “30 dagen terugzendtermijn” wil blijven. Ik heb talloze keren het telefoonnummer van de klantenservice gebeld, maar ik ben er geen enkele keer doorgekomen. Continu het automatische antwoord, en het lijkt wel alsof er niemand aan het werk is.
Gewenste Oplossing:
Als ik een reactie terug krijg, met de info hoe en waar ik de bril heen moet sturen.
Ik wil best de verzendkosten voor mijn rekening nemen, ik wil gewoon graag een keer mijn nieuwe bril kunnen gebruiken.
