Klacht: Geen reactie van de klantenservice over het terugsturen.

HanNijkrake op 07 juni 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlak na het ontvangen van mijn nieuwe bril is één van de pootjes losgeraakt. Er zat een kleine fabricagefout in het constructiesysteem pootje-montuur waardoor de ringetjes niet recht boven elkaar staan.

Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren. Ik heb op 24-05-2017 een mail gestuurd, of ik deze terug kan sturen en of ze de reparatie uit willen voeren.

02-06-2017 nogmaals gemaild, omdat ik graag binnen het “30 dagen terugzendtermijn” wil blijven. Ik heb talloze keren het telefoonnummer van de klantenservice gebeld, maar ik ben er geen enkele keer doorgekomen. Continu het automatische antwoord, en het lijkt wel alsof er niemand aan het werk is.

Gewenste Oplossing:

Als ik een reactie terug krijg, met de info hoe en waar ik de bril heen moet sturen.

Ik wil best de verzendkosten voor mijn rekening nemen, ik wil gewoon graag een keer mijn nieuwe bril kunnen gebruiken.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door