Klacht: briefgeld niet aannemen

op 08 juli 2015 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Mijn briefgeld van €200 is zojuist geweigerd. Ik heb voorheen meerdere malen bij Primark met €200 betaald en dat was geen enkel probleem. Daarnaast stond er ook nergens aangegeven dat het niet wordt geaccepteerd. Wanneer nergens staat aangegeven dat het niet wordt aangenomen, en ik er voorheen wel mee heb kunnen betalen is het niet vreemd dat het als een totale (onaangename) verassing komt. Er was geen mogelijkheid om ergens anders te wisselen dus kon ik zonder aankopen weer naar buiten. De manager gedroeg zich minachtend en sprak zichzelf daarnaast ook nog eens tegen in haar beargumentatie. Anderhalf uur verspild in een winkel die verzuimt duidelijkheid te scheppen betreft wettelijke betaalmiddelen. Chapeau primark!

Geen idee

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Primark beoordeeld.

Heeft op 13 juli 2015 om 22:08 geantwoord

De klantenservice heeft aangegeven dat de klacht zou zijn opgelost, maar ik heb enkel een mailtje gekregen met de vraag of het mogelijk is om telefonisch contact te hebben. Hierop heb ik mijn telefoonnummer terug gemaild, maar ben vervolgens niet meer gebeld. Maar ze hebben dus geen oplossing geboden en zijn hun belofte om telefonisch contact te zoeken ook niet nagekomen.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primark

Heeft op 25 juli 2015 om 14:49 geantwoord