Klacht: bricks sparen

op 05 oktober 2016 over Plus in de categorie Supermarkten

vervelend dat je zelf naar bricks moet vragen ook al staat er duidelijk op je kassabon dat je door je aankoop 3 briks krijgt. En helemaal vervelend dat de winkeljuffrouw je dan boos aankijkt. trouwens de bricks actie houdt waarschijnlijk ook deze keer heel plotseling, zonder aankondiging op zodat je opgescheept zit met een derde boerderij die je echt niet aan je (klein)kind kan geven. En trouwens ik ben al gestopt met het sparen van die brickzakjes want wat er zit eigenlijk alleen lucht in.
met andere woorden als je geluk hebt zitten er 3 steentjes in.

wanneer het einde van de actie wordt aangekondigd, wanneer je gelegenheid hebt om bij het hoofdkantoor zakjes bij te kopen zodat je verzameling compleet kan worden, wanneer de plus ruilmiddagen organiseert (net als concurrent ah) en het personeel zelf met zakjes aankomt. Wanneer de zakjes meer steentjes dan lucht bevatten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geen fan