Klacht: medicijn vergoeding

op 06 juni 2019 over Briand Apotheek in de categorie Apotheken

Geachte heermevrouw

De laatste maanden van 2018 heb ik een recept van mijn huisarts ( N.A Neshat ,Salomon de Braystraat 1, 3067 ZG rotterdam telnr : 010 420 0439 ) gekregen voor deze medicijnen NACL SPVLST 0.9% 6 liter .

Recept wordt door gestuurd naar Apotheek Briand, rotterdam ,medewerkester van apotheek heeft mij 20 stuk gegeven flesje van 100ml dus totaal 2 liter ze hebben mij gezegd we hebben geen voorraad elke keer krijg je 20 stuk ,na een tijdje heb ik nog 20 stuk van 100ml gekregen dus 2 maal 20 stuk in het jaar 2018 dus totaal 4 liter ik had nog 2 liter tegoed ( van recept van 2018 , 20 stuk van 100ml ) deze heb ik in het jaar 2019 gekregen .

Vandaag 05-06-2019 heb ik een rekening van apotheek gekregen dat ik die laatste ( 20 stuk van 100ml ) moet zelf betalen omdat zulke medicijnen werden niet meer vergoed in het jaar 2019.

Ik ben persoonlijk bij apotheek geweest maar ze willen niet accepteren .ik heb hun gezegd kijk even in uw pc dan kunt u het zien maar ze willen geen moeite doen ze willen gewoon niet luisteren wat ik zeg , ze zeggen voortdurend alleen maar je moet betalen ik heb geen respect gezien van deze medewerkster .

Ik ben helemaal niet eens want mijn recept is van 2018 en werd vergoed volgens regels in 2018 toen werd zulke medicijnen wel vergoed ( PS .ik heb geen herhaling van huisarts gekregen in 2019 dus het is allemaal van 2018 geweest ) ,, dat is niet mijn probleem dat ze alles in een keer niet kunnen geven . als ze in een keer 6 liter aan mij hadden gegeven welke huisarts heeft voor mij geschreven hoefte ik het dan niet in 2019 betalen .

Ik zeg het nogmaals recept datum is van het jaar 2018 en het totaal medicijnen werden berekent volgens vergoeding van 2018 niet vergoeding van 2019 .

rekening onterecht dus ik betaal het niet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Briand Apotheek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aria_nl