Klacht: slechte service na levering kapotte zak hondenbrokken

Robin16 op 23 augustus 2021 over Brekz in de categorie Dierenwinkels

Na een aantal bestellingen die goed gegaan zijn deze keer helaas een slechte ervaring met het geleverde produkt de klanten service.
In onze zending zat namelijk een zak hondenbrokken met een flinke scheur in de zak. De verzenddoos was nog helemaal in tact dus de zak is met scheur in de doos gegaan bij Brekz. (Aan de scheur te beoordelen is de zak waarschijnlijk een keer ergens op gevallen.)
Direct na ontvangst melding gedaan maar Brekz weigert om het fatsoenlijk op te lossen.
In eerste instantie kreeg ik te horen dat er niets aan de hand was en dat we de brokken gewoon kunnen gebruiken. Nadat ik had aangegeven dat ik dit niet wil ivm veiligheid en versheid wordt nu voorgesteld om de zak retour te sturen naar Hills om aanspraak te doen op de smaakgarantie van Hills. Naar mijn mening ook niet de juiste oplossing aangezien Hills mij geen kapotte zak gestuurd heeft.
Brekz, neem je verantwoordelijkheid en neem de zak terug.

zak gratis retour naar Brekz en nieuwe zak of geld retour

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brekz

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brekz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin16