Mijn Klacht:
Heb speciaal hondenvoer besteld voor gewrichtsproblemen. Uit niet op de website bleek dat het product niet op voorraad was. Nadat de bestelling was afgerond kreeg ik de dag erna bericht dat het niet op voorraad was wegens leveringsproblemen van de leverancier en dat het 4 a 5 dagen langer kon duren. Meteen een mail teruggestuurd waarbij ik aangaf dat ik niet zo lang kon wachten. Heb daarna bij een andere website besteld die geen enkel probleem had met de leverancier en waar ik het voer de volgende dag al in huis had. Na een week kreeg ik eindelijk bericht van Brekz waarbij me gevraagd werd of ik de bestelling nog wilde ontvangen. Meteen weer een antwoord teruggestuurd waarbij ik of een bedrag gecompenseerd wilde hebben of de bestelling annuleren. Werd niets op geantwoord en de bestelling werd gewoon verstuurd. Vandaag een mail gekregen dat ze niets compenseren en dat ik het pakket kon weigeren. Als ik nl 2 zakken had betseld bij Brekz ipv het bij een ander moeten betsellen, had ik een leuke korting gehad. Weer een mail gestuurd (telefonisch zijn ze totaal niet bereikbaar) over de slechte communicatie en dat ik totaal geen vertrouwen had in de verdere afhandling mocht ik het pakket weigeren.
Gewenste Oplossing:
Er is niet was dit bedrijf nu nog kan doen om mij tevreden te stellen. Ik heb ze all kans gegeven maar er werd niets mee gedaan. Typisch geval van korte termijn visie
