Klacht: Heeft als vervoerspartner DPD

J.G.M. Schepers op 14 oktober 2021 over Brekz in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een laatste bestelling gedaan bij Brekz. Is vervoerd met DPD. Helaas meende DPD de bestelling op een parcel depot af te moeten leveren terwijl er betaald is en opdracht gegeven is voor een aan huis levering. Zowel Brekz als DPD hanteren het kastje naar de muur spel en willen allebei dat ik persoonlijk de fout ga herstellen. Zoals gewoonlijk bij DPD verschuilt die zich achter Er was niemand thuis en Brekz geloofd dat blijkbaar, terwijl er de hele dag iemand op de uitkijk heeft gestaan en DPD absoluut geen briefje in de bus heeft gedaan.

Gewenste Oplossing:

Terugname van de zending en terugstorten van mijn geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brekz

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brekz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.G.M. Schepers