Klacht: Bestelling staat 6 dagen in de container bij DPD

Frans op 27 september 2021 over Brekz in de categorie Dierenwinkels

Produkten besteld en betaald op donderdagmorgen, nu vandaag maandagmiddag blijkt na zelf bij Brekz gebeld te hebben wanneer mijn produkten geleverd worden, dat deze zich nog in de container bij DPD bevinden. Men heeft problemen met DPD……. ???
Meerdere bedrijven in Nederland die op internet zaken doen hebben voor de klanten een keuzemenu met welk bedrijf men liever de zending geleverd wilt krijgen. Brekz heeft deze keuze niet. Als ik dan menige reviews lees over Brekz klagen veel klanten reeds lange tijd over de lange levertijden, dan zou je toch als bedrijf denken dat men gaat kijken voor andere transporteurs zoals PostNL of DHL die zijn veel sneller en beter als DPD. Maar het schijnt Brekz niets uit te maken dat klanten klagen over lange levertijden want ze doen nog steeds zaken met DPD. Ik in elk geval bestel niets meer bij dit bedrijf en ga naar Zooplus !!

Nu reeds in kontakt gaan met Postnl en DHL en de klant de keuze laten maken bij de bestelling door welk bedrijf men de goederen geleverd wilt hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brekz

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brekz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans