Klacht: breikbaarheid

op 03 september 2018 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een prijs gewonnen. Bij inlog prijscode krijg ik de mededeling:
‘De persoonlijke code die u heeft ingevoerd is reeds geregistreerd of onjuist’, terwijl dit niet het geval is wat mij betreft.
U bent zowel telefonisch als via het contactformulier onbereikbaar om bovengenoemd voorval te bespreken.

Gewenste Oplossing:

Als de verstrekte code wordt geaccepteerd en ik mijn prijs (een boek) kan bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brick1939@hotmail.com