Klacht: Braun face gezichtsborstel voor 15€

op 27 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op mijn “jouw extravoordeelkaart.nl” kreeg ik op 20 okt. j.l. een aanbieding voor een Braun face gezichtsborstel voor 15€. Ik ben voor 12 uur naar drie winkels in mijn omgeving geweest, maar helaas deze gezichtsborstel waren al weg. ik heb toen contact gezocht via telefoon met de klantenservice, na lang wachten kreeg ik een medewerkster die een poging ging doen om te kijken of deze borstel in het filiaal in Amstelveen nog aanwezig was.
Helaas was ook daar de gezichtborstels niet meer aanwezig.
U begrijpt dat ik dit een zeer ongeslaagde aanbieding vindt die meer weg heeft van een loterij dan van een persoonlijke aanbieding.
Deze kaart heeft in dit geval meer weg van een “jouw extranadeelkaart.nl”.

Ik begrijp dat niet iedereen van deze aanbieding gebruik kan maken maar ik vind niet dat deze actie, met een paar gezichtsborstels over duizenden klanten, echt niet kan. hier word door enkele duizenden mensen actie ondernomen die deze mensen geld en tijd kost. Dus kruidvat kom met een oplossing naar deze mensen toe, in dit geval gaat op is op echt niet!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door selton