Klacht: brandgevaar

op 29 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Best Budget waterkoker gekocht. Vanochtend stekker in stopcontact gedaan op kantoor. De koker niet aangezet.
Gelukkig waren we in het pand want er kwam snel veel rook uit en enorme brandlucht. Was zeker niet goed gegaan als we weg waren geweest. BRANDGEVAARLIJK dus!

Wanneer we andere 'veilige' waterkoker ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 oktober 2016 om 11:28 geantwoord

Beste mevrouw,

De situatie die u omschrijft zou absoluut niet mogelijk moeten zijn. Ik wil u hierom vragen om met de waterkoker naar een Blokker winkel te gaan en daar uw bevindingen met de medewerker van de servicebalie te bespreken. Zij vullen met u een formulier over de klacht in en nemen uw waterkoker retour. Deze wordt vervolgens naar het hoofdkantoor verstuurd zodat wij de waterkoker kunnen onderzoeken. U ontvangt of een nieuwe waterkoker, of uw aankoopbedrag retour. Om deze reden raad ik u aan om uw aankoopbewijs ook mee te nemen naar de winkel. Dit maakt het voor de winkel makkelijker om u hier goed bij te kunnen helpen.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SPO