Klacht: Brand

op 28 juni 2017 over Preston Palace in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 22 juni ontstond er brand 2 deuren van ons verwijderd.
Wij moesten met spoed naar buiten.
Na 3 uren nadat de brand geblust was mochten wij naar binnen.
Wij kregen een andere kamer en rond 2 uur s’ nachts konden wij gaan slapen.
Wij verwachten dat er een speech zou komen de volgende dag, over wat er allemaal gebeurd was en dat er een compensatie zou komen.
Omdat wij niks daarover hoorden zijn we het zelf maar gaan vragen.
Wij kregen te horen dat we op de dag van vertrek nog 3 uren mochten blijven om gebruik te maken van de faciliteiten met een lunch erbij.
(Wel een beetje magertjes)
Wij vinden dat wat we hebben meegemaakt veel zwaarder geld dan die 3 uur extra langer blijven.
Wat mijn vrouw betreft zij heeft last van angsten, huilbuien en last van haar maag. daarvoor heeft ze tabletten gekregen.
Ze heeft vrij moeten nemen op haar werk omdat ze te emotioneel is.
Ik heb constant last van mijn keel en longen.

Maar niks.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn mensen die heel snel tevreden zijn.
Dit was ons 3e bezoek aan Preston Pallace.
Wij zijn laatst met mijn zus van 81 en haar dochter, (eigenlijk met 5 personen in totaal) voor ons ontspanning gekomen, omdat wij het hele concept geweldig vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preston Palace

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preston Palace nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jada3103