Klacht: Verstroorde woongenot door Stichting BrabantWonen

op 12 februari 2016 over BrabantWonen in de categorie Woningcorporaties

Een tijd geleden begon de muur van onze badkamer/slaapkamer nat te worden. Nadat wij het bij de genoemde Woningbouw meerdere malen te hebben gemeld en uiteindelijk een klacht te hebben geschreven zijn er zeker 20 man van Brabant wonen en Roscobouw te Oss bij ons thuis geweest om een simpele lekkage(welke zij zelf hebben geconstateerd) te verhelpen. Echter na 10 maanden van heen en weer gebel, renovatie van de badkamer(waarom wij niet hebben verzocht) is er nogsteeds niets aan de situatie veranderd. De muur is nogsteeds van beide kanten nat en volgens de betreffende aannemersbedrijf hebben wij nu zelf deze lekkage veroorzaakt. Wij hebben meerdere keren met de Woningbouwcorporatie BrabantWonen gebeld en om oplossing verzocht. Nu worden wij niet meer serieus genomen en moeten wij in een slaapkamer met een beschimmelde muur slapen.

We zullen tevreden zijn als de lekkage eindelijk is verholpen en wij niet meer in een beschimmelde slaapkamer hoeven te slapen. Indien de woningbouw binnen een week niet met een oplossing komt dan zullen wij een officiële klacht indienen via de rechtsbijstand en zullen terugbetaling van de huur opeisen van de afgelopen 10 maanden. We hopen dat het niet zover hoeft te komen

Alle klachten die gemeld zijn door