Klacht: Boxspring via Groupon. Wel matras, geen bed.

op 20 maart 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een maand geleden een boxspring besteld bij Groupon. Topper is aangekomen (niet het matras) en bed komt niet. Uiterlijk 21 dagen maar nu meer dan een maand verder.

Veel contact gehad met de klantenservice (chat, telefoon, Twitter) en eerst wat de uiterlijke leverdatum 12 maart en nu 20 maart. Vandaag toch maar weer contact opgenomen om te vragen of het bed onderweg is want zit logischerwijs (weer) een dag binnen om te wachten.

De communicatie met Groupon gaat moeizaam. Ik krijg wel aldoor snel antwoord maar geen reden waarom het fout gaat. En enige aansporing om erachter aan te gaan wordt niets mee gedaan. En ik krijg verschillende informatie (of ik word gewoon afgebroken).

Op de site staat: \\\”Meer dan 70 gekocht\\\”. Gaat het overal fout?

Ik heb een e-mail verzonden met een uiterlijke datum om te leveren (21 maart). Ik heb dit op 12 maart verzonden om een redelijke leverdatum te geven. Anders wil ik annuleren want als het bed vandaag niet aankomt zie ik het niet gebeuren dat dit nog gaat gebeuren.

Vandaag wederom contact gehad met de klantenservice en wederom de belofte om het uit te zoeken. We wachten met spanning af.

We willen graag het bed vandaag hebben en anders annuleren PLUS de echte reden waar en waarom het nou fout gaat.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht LvBavi

2 maanden geleden - In de titel staat matras, maar ik bedoel de topper.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LvBavi