Klacht: Boxspring Scandic Vision (via Groupon) incompleet geleverd

op 05 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin januari een boxspring besteld via een groupon aanbieding. Dit bed werd uiteindelijk – iets te laat – halverwege april geleverd. Helaas zonder de bevestiging voor de sierlijst en de poten. Deze waren op dat moment niet voorradig. Hoewel niet zo fraai is het voor een beperkte periode niet onoverkomelijk, ware het niet dat dit nu al maanden geleden is.

Er zou contact opgenomen worden om een in orde te maken maar dat is nooit gebeurd. Pogingen van mijn kant om via email contact te krijgen met Scandic zijn ook vruchteloos.

Gewenste Oplossing:

Neem contact met mij op voor een oplossing, en zorg dat het bed op korte termijn compleet is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scandic Bedden

Heeft op 06 juli 2012 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Pootjes en sierlijst leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door sscheerders