Klacht: Boxspring met slechte matrassen

op 15 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Al minstens 10 mails heen en weer gestuurd over onze boxspring. Gekocht in 2010. Zelf toen een topmatras erbij gekocht. Altijd zuinig op geweest en de eerste jaren stond die in een te verkopen woning dus is die niet gebruikt. Nu zijn de matrassen stuk, doorgezakt en veel te zacht na 3 jaar gebruik. Bellen mailen, steeds andere mensen aan de lijn. Ze kunnen bestelling niet terug vinden. Ik heb het rekeningafschrift opgestuurd omdat dat moest voordat ze me kunnen helpen. Er zou iemand komen om het bed te beoordelen. Maar toen weer iemand gesproken die zei dat het buiten de garantie viel. En ze me niet meer kunnen helpen! Het is toch een bed van 900 euro en de kwaliteit is bedroevend. Merk zit niet meer in hun assortiment en dat lijkt me niet voor niks. Loze beloftes, steeds andere medewerkers en ik kom geen stap verder. Ik ben al jaren goede klant maar deze klachtenprocedure verloopt klantonvriendelijk en ronduit slecht.

Een ander bed.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Siriem

2 maanden geleden - Nog niets vernomen.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedemiddag, Ik zou graag met je mee willen kijken. Zou je je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Siriem

2 maanden geleden - Gedaan.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 15 september 2016 om 08:11 geantwoord

Goedemorgen,

Ik begrijp dat het een vervelende situatie is om je verder van dienst te kunenn zijn zien we graag jouw email tegemoet.
Zou je je klantnummer of postcode en huisnummer nogmaals willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl we zullen je dan via die weg verder informeren.
Mijn excusses voor het ontstane ongemak.

webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedenavond, Naar aanleiding van ons telefoongesprek van d.d. 13 september jl. is het niet mogelijk om je hierin verder tegemoet te komen. Ervanuitgaande je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je een goed weekend toe.

Reactie van de melder van de klacht Siriem

2 maanden geleden - Nu wordt het helemaal mooi. We hebben nooit een telefoongesprek gehad op 13 september. En waarom vraagt u dan gisteren wederom of ik de mails doorstuur. Het is niet mogelijk om mij verder tegemoet te komen?! Jullie komen mij totaal niet tegemoet. Ondanks de blijkbaar loze beloftes. Nogmaals dieptrieste klantenservice.

Heeft op 16 september 2016 om 20:44 geantwoord

Ongeorganiseerde klantonvriendelijke service!!

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedenavond, Mijn collega verwijst naar ons mailcontact op 13 september jl. Excuses voor de verwarring. Gezien het termijn van aankoop kunnen we hierin niets meer betekenen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Siriem