Klacht: Boxspring met LED-verlichting

op 24 oktober 2017 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Ik kocht een boxspring met LED-verlichting, na de eerste nacht viel alle verlichting op de vloer. Ik informeerde de klantenservice over deze situatie, hun reactie was erg grappig :))))
Zij adviseerden mij om een dubbelzijdige tape te kopen en de verlichting op mezelf vast te zetten.
Nooit meer Meubella !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niet

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

Bericht van Meubella

10 maanden geleden - Beste, Excuses voor de geboden oplossing en dat dit verkeerd is overgekomen. Ik zal ervoor zorgen dat u een complete nieuwe set LED-verlichting wordt nagestuurd en zou u graag een financiële compensatie willen aanbieden voor het ongemak. Wij hebben u ook nog gecontacteerd via E-mail, zou u op onze laatste mail willen reageren om het verder af te handelen? Groet, Meubella

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 22 februari 2018 om 11:30 geantwoord

Op 22-11-2017 hebben wij voor de klant een nieuwe set LED-verlichting opgestuurd en een passende oplossing geboden voor aan de klant. Hierna hebben wij niets meer vernomen van de klant, waardoor wij de aanname hebben gedaan dat hiermee het probleem is opgelost. Wij proberen altijd mee te denken met de klant om tot een oplossing te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kamil Sikorski