Klacht: Boxspring

op 13 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen maandag me klacht hier op de site geplaats en dinsdagmorgen kreeg ik een mailtje van Scandic Bedden in Delft. Ze vroegen me de aankoopbon te mailen wat ik toen ook hebt gedaan. Maar sindsdien is het WEER hetzelfde verhaal. Ik krijg weer geen reactie wat de hele JAAR al het geval is. Ze reageren helemaal nergens op. Ze hebben gewoon de maling aan de klanten wat ik ook opmaakt aan de meerdere reacties die ik hier en daar lees. Ik weet wat me nu te doen staat om verdere stappen te ondernemen. Ik vind het ronduit schandalig hoe ik behandelt wordt door Scandic Bedden.

Gewenste Oplossing:

Onmiddelijke contact en teruggave van me geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wilbian