Klacht: Bouwplaats inplaats van rust

op 28 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij verbleven 8 dagen in Hotel La Palma & Teneguia Princess. Vooraf kregen wij een email waarin staat dat een toilet bij het zwembad verbouwd word. Wij mochten om boeken als wij hier niet van gediend waren. Aangezien de korte periode voordat wij daadwerkelijk op vakantie gaan boeken wij dit natuurlijk niet om. En hoeveel last kan werkzaamheden op een toiletgebouw zijn op resort zo groot als Hotel La Palma & Teneguia Princess? Er zijn overigens nog een x aantal toiletgebouwen wel open. Hier hebben wij totaal geen last van gehad. Wat ons wel ernstig dwars zit waren de niet aan gegeven verbouwingen in de kamer boven ons van ochtends tot middags. Ook werd er een pad langs ons kamer blok open gedrild en heeft mijn vriendin zelfs de dag erna een schroefje in haar voet!! Een groot gedeelte van het hotel was dicht. Hier was het muis stil. Maar om onze kamer heen was het elke dag weer raak!

Wij komen dag 1 om 21:50 aan op hotel vanwege vluchtvertraging en de shuttle die andere mensen eerst afzet. We krijgen 10 minuten de tijd om de dineren.

Twee dagen voor uitchecken kijken we netjes hoe laat onze shuttle terug vertrekt. In de map van Neckermann stond een website waar je dit kon checken. Aangezien wifi nergens gratis is en dure wifi enkel in de lobby?! bruikbaar is hebben wij geen internet genomen (lekker rustig). Wij vragen de receptie enkel om voor ons te kijken op deze website aangeziene shuttle betaalde service is. De norse receptionist beweerd dat het in de map staat, waarop wij antwoorden dat hij echt online moet kijken. Nadat hij de hele map doorspit (wat wij al gedaan hadden) kijkt hij online. en zegt hij dat het hem niet lukt en stopt met het helpen. Wij ergeren ons, geven op en proberen het de dag erna bij een andere receptionist. De dag erna nogmaals een sacherijnige receptionist die ons naar de map stuurt, weer de map doorspit, en daarna online kijkt.Wanneer ook hij opgeeft verwijzen wij naar de 06 die hij met pijn en moeite belt voor informatie. Na het bellen krijgen we de informatie.

Na check out (12:00) moeten wij ons tot 17:00 vermaken. Wij vragen vriendelijk om lunch aangezien we dag 1 geen lunch gehad hebben en een diner van 10 minuten waarbij alles al werd opgeruimd. Na een discussie met nogmaals een humeurige niet-wetende receptie krijgen we een lunch bon, om eenmalig te lunchen bij buffet. Rest van de dag is eten en drinken exclusief!

Leuk zijn de thema diners en diverse eetgelegenheden. Maar helaas is vis, vlees en groenten volledig doorbakken. Groenten zie je minimaal 3 keer terug verwerkt in “nieuwe” gerechten. Ook als je opstaat word je tafel (zelfs als je bestek en vol drinken laat staan) opnieuw gedekt. Vervolgens als je terug komt verontschuldigt de bediening die dacht dat je uitgegeten was. Verwacht men dat iemand blijft zitten? Met ze tweeën ga je niet om de beurt naar het buffet toe toch.

Deze vakantie is ons het geld niet waard geweest. Dit verwachten wij dan ook gecompenseerd!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

5 maanden geleden - Geachte heer van Beek, Wij hebben uw klacht inmiddels ook per e-mail ontvangen Met vriendelijke groet, Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Pastapotje

4 maanden geleden - Nog geen reactie gehad! Groet Jeffrey van Beek

Bericht van Neckermann Reizen

4 maanden geleden - Geachte heer van Beek, Wij hebben uw reisagent Traveltroef laten weten, dat wij verwachten uw klacht uiterlijk 4 weken na ontvangst te kunnen beantwoorden.

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Op 29 augustus 2016 hebben wij nogmaals een reactie per email gegeven aan het reisbureau waar de resevering werd ondergebracht. Wij sluiten bij deze de klacht. Customer Service Thomas Cook/ Neckermann

Heeft op 14 september 2016 om 10:34 geantwoord

Nogmaals simpel afgewimpeld met een excuus mailtje. Nooit meer neckermann voor ons

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 september 2016 om 12:49 geantwoord

Geachte heer Van Beek,

Het spijt ons dat u zich niet kunt vinden in onze reactie naar aanleiding van uw verblijf in Hotel La Palma Teneguia Princess. U stelt dat uw klachten niet opgelost zijn.

Helaas kunnen wij klachten achteraf ook niet oplossen. Onze reisleiding is op de diverse bestemmingen gestationeerd om gasten tijdens de vakantie van dienst te zijn en eventuele klachten op te lossen. Wij troffen bij uw dossier geen klachtenrapport van onze reisleiding aan. Wellicht had een hotelwissel voor u een oplossing geboden.

Zoals aangegeven begint de All Inclusive verzorging met lunch of diner en eindigt deze met het ontbijt. Het is afhankelijk van de openingtijden van de keuken en de bereidwilligheid van het personeel of er extra's gegeven kunnen worden. Natuurlijk zijn wij het met u eens dat gasten altijd op een vriendelijke en professionele wijze aangesproken moeten worden.

Tot onze spijt waren de werzaamheden in het complex wat intensiever dan ons was voorgesteld en vinden wij het erg vervelend dat uw vriendin zich heeft bezeerd.

Hotel Palma Teneguia Princess wordt door onze gasten en in beoordelingen op Zoover erg goed beoordeeld. Ook het eten krijgt een ruim voldoende. Tot onze spijt bent u een andere mening toegedaan.

Wij zullen eventuele reacties van toekomstige gasten over de maaltijden en serviceverlening nauwlettend volgen en, indien nodig, maatregelen treffen om e.e.a. te verbeteren.

Daarom danken wij u dat u de moeite heeft willen nemen om uw ervaringen nogmaals aan ons kenbaar te maken.

Team Customer Service Neckermann

Alle klachten die gemeld zijn door Pastapotje