Klacht: Geen reactie op email en telefonisch onbeleefd behandeld.

op 11 oktober 2018 over Bouwbedrijf Kreeft in de categorie Aannemers

Dit is de email die ik heb gestuurd naar het bedrijf:

Hallo,

Hierbij wil ik mededelen dat ik niet prettig geholpen werd telefonisch door een medewerkster van Bouwbedrijf Kreeft. Ik heb vorige week een email gestuurd met wat vragen over een product van jullie voor mijn onderzoek van mijn studie. Ik heb geen reactie gekregen, vandaar dat ik belde. Mevrouw gaf echter aan dat het bedrijf ervoor kiest om er niet op te reageren vanwege de vele e-mails die jullie binnenkrijgen.

Ik snap dat het bedrijf het erg druk heeft en liever zijn prioriteiten ergens op zet. Echter is het wel vervelend dat ik er lang op moest wachten. Ik krijg het gevoel dat ik aan de lijn gehouden werd. Een reactie was wel erg fijn geweest want dan kon ik mijn onderzoek tijdig bijstellen. Ik kreeg helemaal geen excuses van de mevrouw en ze reageert redelijk bot en fel op mijn vragen en meningen.

Ik ben dit niet gewend met de normen en waarden die we gebruikelijk hebben. Ik stuur een vraag en krijg geen reactie. Ik bel alsnog naar het bedrijf en krijg een nors en kort antwoord terug van dat ze geen zaken met me willen doen.

Ik wil dit graag bij jullie melden. Blijkbaar loopt het bedrijf goed want ze hebben het druk. Van een druk en groot bedrijf verwacht je professionaliteit en ik heb het tegenovergestelde ervaren.

Wat kan een student verkeerd gedaan hebben en toch zo’n gemeen antwoord terug krijgen aan de lijn?

Ik wil jullie laten dat ik dit ook bij verschillende consumenten bedrijven laat weten zodat andere mensen wel op de hoogte hiervan zijn voordat ze jullie benaderen.

Groetjes,
Erik Voestermans

Als ik excuses krijg en de antwoorden op mijn vragen van mijn onderzoek.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bouwbedrijf Kreeft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erikvoestermans