Klacht: Bouwbedrijf De Waal Amsterdam b.v.

op 05 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

In maart 2012 heb ik een voucher gekocht voor 5 uur klussen voor 99 euro. Ik heb met betreffende bedrijf contact gezocht voor het maken van afspraak tot mijn spijt de communicatie is erg moeizaam. Het is altijd aan mij beloofd dat ze volgende maandag zouden bellen en deze is nooit gebuurd. Ik heb zes keer( zes week achterelkaar)gebeld en daarna heb ik gestopt met bellen omdat de communicatie erg respectloos is.
Betreft deze klacht heb ik contact gezocht vanaf mei 2012 bij grupon. Ik heb vier keer gebeld verschillende namen aan de lijn Manon, Sander etc.…. Ze zouden mij terug bellen. Toch gebuurde niks. Omdat ik erg mijn 100 euro mis heb ik vandaag ook naar grupon gebeld. Ze willen mij de 100 euro als credit aanbieden zodat ik andere producten kan bestellen.
Graag wil ik mijn geld terug hebben omdat ik de verwachte dienst niet aangeboden gekregen en geen enkele fout is gebuurd van mijn kant. Ik wil bestellen wanneer ik wil en niet op deze manier gedwongen. Ik wil geen slachtoffer zijn met mijn eigen geld. Graag wil ik mijn geld besteden naar een dienst waarin ik plezier heb.

Mijn geld terug hebben

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 februari 2013 om 09:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Aberra,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Het volledige aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening. Onze excuses voor al het ongemak.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Aberra