Klacht: Bourgini multiblender – 1,5 liter

op 05 februari 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Heb een blender gekocht wat niet goed werkt,
Maakt teveel geluid verbrande plastic geur.
En wanneer ik een banaan in gooi samen met melk
Blijven er klontjes op de bodem liggen.
Volgens de winkel werkt het apparaat na toebehoren en kreeg ik een tegoed bon terug met de verplichting dus ok weer wat bij hun winkel te kopen en dus weer geld uit eigen zakken moet trekken om een andere blender gekomen bij een andere winkel

Geld terug

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 05 februari 2016 om 17:49 geantwoord

Beste heer El Bekkari,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw blender niet naar behoren functioneert.

U geeft aan het artikel naar de winkel te hebben gebracht. Dit is de normale procedure wanneer artikelen niet juist lijken te functioneren. De medewerkers hebben de blender getest en u aangegeven dat het artikel juist werkt.

Zij hebben u, ondanks dat het artikel naar juistheid is getest, een tegoedbon gegeven. Helaas kunnen wij verder niets voor u betekenen in deze kwestie.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Blokker Klantenservice

Heeft op 05 februari 2016 om 18:11 geantwoord

Dat zegt de winkel de heletijd we hebben getest hoe kan een blender nou keer op keer met half liter melk en 1 banaan na het aan zetten wanneer het klaar is en nog steeds klontjes banaan in de blender op de bodem. En getest ja als je de blender aan sluit en aan zet ja het klopt dan de die aan gaat en de mesjes rond draaien .dus getest??? Een ding nooit meer bij de Blokker wat kopen heb het gehad met hun smoesje

Alle klachten die gemeld zijn door Bekkari86