Klacht: Botsing met spiegel

op 02 juli 2019 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdagochtend om 10:01 nam ik de 316 richting Dordrecht centraal station vanaf bushalte Vinkenpolderweg. Ik stond op mijn telefoon te checken waar de bus ongeveer was, toen de bus met een noodgang aangereden kwam. Ik stak mijn hand uit en wilde mijn telefoon opbergen in mijn tas, toen de buschauffeur heel schielijk instuurde, en bijna over de stoep reed. Hierbij raakte de spiegel mijn hoofd, omdat ik de bus niet aan zag komen (ik was mijn telefoon aan het opbergen). Toen de deuren opengingen zei de buschauffeur: ‘tja, dan moet je ook niet op je telefoon kijken’ en lachte hij me een beetje uit.

Ik vind het zeer onbekwaam van een buschauffeur wanneer hijzij niet fatsoenlijk de bus kan parkeren, of hijzij onnodig iemand aantikt met een spiegel. Wat ik ook heel ongepast vind, is dat de buschauffeur in kwestie hier de schuld op mij probeerde te leggen, terwijl hij zo hard en slordig instuurde. Ik heb geen verwondingen en daarom verwacht ik geen vergoeding of iets dergelijks, maar ik verwacht wel dat er met deze buschauffeur gesproken wordt (zijn naam weet ik niet).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarivanmuijlwijk