Klacht: Zomaar loonbeslag

Smiddie1980 op 11 oktober 2019 over Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is afgelopen maand zomaar beslag op mijn loon gelegd. Ik heb inmiddels al 3 mails gestuurd maar tot op heden nog steeds geen reactie terug ontvangen.

Het is mij niet bekend waarvoor dit loonbeslag is. Ik heb nergens bedragen open staan alles is netjes betaald. Bosveld heeft mij ook nooit geïnformeerd dat er een loonbeslag zou plaatsvinden.

Paar maanden terug ook moeizaam contact gehad om een betaalregeling te krijgen. Moest 100 euro aanbetalen anders kreeg ik geen regeling. Maar ik had op dat moment geen 100 euro. Heel moeilijk om iets met bosveld te regelen.
Ik heb uiteindelijk geld bij familie geleend om de complete vordering te betalen.

En nu ineens weer loonbeslag! Wil graag dat geld zo snel mogelijk weer terug gestort alles wat bij jullie open stond is netjes betaald.
Nu kan ik door het loonbeslag mijn maandlasten niet betalen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld weer terug gestort krijg op mijn rekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 14 oktober 2019 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Smit,

Wij hebben kennis genomen van de klacht en deze is in behandeling genomen door de juiste afdeling. U heeft heden vandaag een reactie ontvangen.

In het kader van de strengere privacywetgeving kunnen wij u via deze weg niet inhoudelijk op uw klacht reageren.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bosveld

Bericht van

5 jaren geleden - Beste meneer Smit, Uw klacht is beantwoord door een medewerker van Bosveld. Mocht u het niet eens zijn met het antwoord of nog vragen hebben dan kunt u via de mail reageren. Middels dit platform kunnen wij inhoudelijk helaas niet reageren. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Bosveld

Reactie van de melder van de klacht Smiddie1980

5 jaren geleden - Heb al weer 2 mails gestuurd naar jullie maar nog geen reactie terug gehad helaas.

Reactie van de melder van de klacht Smiddie1980

5 jaren geleden - Wederom op mijn laatste mail van 18 oktober geen antwoord gekregen. Ook is er nog steeds niks opgelost. Heb advies gekregen om een advocaat in te schakelen dus dat ga ik maar doen.

Smiddie1980

Heeft op 02 juli 2020 om 06:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen duurt nu al bijna een jaar hoe moeilijk is het om de 70 euro die ze teveel hebben afgeboekt terug te storten??? Ze reageren niet op mijn mails.

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte meneer Smit, Wij zien in onze gegevens dat wij op 21 oktober 2019 het bedrag van €69,25 hebben teruggestort. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bosveld

Reactie van de melder van de klacht Smiddie1980

4 jaren geleden - Op 21 oktober 2019 is er niets op mijn rekening gestort afschriften als bewijs. Wellicht heeft u het op een verkeerd rekening nummer terug gestort?

Alle klachten die gemeld zijn door Smiddie1980