Klacht: rekening klopt niet

biljana@@ op 05 januari 2018 over Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

mijn subtotaal was 780,64 ik heb 425,00 afgelost dus ik moet nog 355.64 ik heb niks van jullie gehoord van af 18 nov 2016 ik heb zelf vandaag gebeld en krijg te horen dat nog 112.00 euro boven op komt om dat jullie mijn den vosnis hebben gebracht wat niet klopt ik heb hem zelf bij jullie opgevraagd en pre post ge krijgen en wat ik ook nu achter kom dat bosveld en famde op zelfde adres zijn geregistreerd die is we beetje raar maar dat laat ik wel uit zoeken

ik moet nog 355.64 betalen dat wil ik ook neetjes doen en niet die 112 euro waar ik van niks van afweet als ik jullie niet zelf had gebel had ik ook niks van jullie gehoord

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 15 januari 2018 om 10:27 geantwoord

Geachte mevrouw Djukanovic,
Wij hebben u een e-mail gestuurd met een uitleg. Wij hopen dat deze e-mail u meer duidelijkheid zal geven over de hoogte van de openstaande vordering en dat wij samen met u een oplossing kunnen vinden. Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd en hopende u voldoende te hebben geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door