Klacht: Extra kosten

tekie1974 op 25 mei 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van de week heb ik een afspraak gemaakt met een Bosch monteur voor mijn kapotte vaatwasser. Ik heb toen met Bosch klantenservice afgesproken om een onderzoek door de monteur te laten doen (57,-) en dat de monteur ons dan zou vertellen wat het probleem was en hoeveel het zou kosten om het te repareren. Vervolgens zou ik dan beslissen of ik slechts bij een onderzoek wilde houden of het ook daadwerkelijk gerepareerd wilde hebben.
In de praktijk is het anders gelopen. Toen de monteur hier kwam begon hij met een onderzoek zoals wij inderdaad hadden afgesproken. Vervolgens heeft hij ons niet direct kunnen vertellen wat het probleem was, omdat hij dat zelf niet wist. Hij heeft vervolgens een lopen klooien en even later zei hij tegen mij dat de vaatwasser gerepareerd was en bracht hier de kosten voor in kaart. Dus opeens moest ik zonder toestemming gegeven te hebben het onderzoek en reparatie betalen (115,- ).

Ik ben het hier mee eens en eis dat ik de kosten van de reparatie niet hoef te betalen, omdat dit niet besproken is en zonder toestemming van mij is verlopen. Ben ik natuurlijk wel gewoon bereid om de onderzoekskosten te betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik de reparatiekosten niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door