Klacht: borg terug betaling vanaf 21052021

op 16 juli 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

ik probeer contract te zoeken met het bedrijf sixt elke keer onbereikbaar. reageren nooit op mijn mails. en per telefoon ook niet met nr 023 5698656 met keuze nr 6 en ik wacht na een kleine 2 maanden nog steeds op de borg terug met Rek.nr.: 9477085276 voor het geval dat iemand van sixt dit leest!! een hele slechte zaak is dit en ik werd met open armen ontvangen op bus huur 21-05-2021 en met mijn bankpas , maar mijn borg terug betalen HO maar dacht iemand van sixt. zeer onbetrouwbaar die sixt groep !!!!

als mijn borg terug betaald is !

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht harim123

4 dagen geleden - het is opgelost zie hieronder [email protected] Zo 18-7-2021 12:49 Geachte klant, Dank u voor het bank nummer. Wij hebben uw bank-numer toegevoegd aan de reservering en de terugbetaling van de borg zal zo spoedig mogelijk geschieden. Met vriendelijke groet Niels Customer Service Sixt BV · Postbus 253 · 2130 NG Hoofddorp Sixt BV · Kruisweg 791 · 2132 NG Hoofddorp

Alle klachten die gemeld zijn door harim123