Klacht: borg terug betaling vanaf 21052021

op 16 juli 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik probeer contract te zoeken met het bedrijf sixt elke keer onbereikbaar. reageren nooit op mijn mails. en per telefoon ook niet met nr 023 5698656 met keuze nr 6 en ik wacht na een kleine 2 maanden nog steeds op de borg terug met Rek.nr.: 9477085276 voor het geval dat iemand van sixt dit leest!! een hele slechte zaak is dit en ik werd met open armen ontvangen op bus huur 21-05-2021 en met mijn bankpas , maar mijn borg terug betalen HO maar dacht iemand van sixt. zeer onbetrouwbaar die sixt groep !!!!

Gewenste Oplossing:

als mijn borg terug betaald is !

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht harim123

4 dagen geleden - het is opgelost zie hieronder [email protected] Zo 18-7-2021 12:49 Geachte klant, Dank u voor het bank nummer. Wij hebben uw bank-numer toegevoegd aan de reservering en de terugbetaling van de borg zal zo spoedig mogelijk geschieden. Met vriendelijke groet Niels Customer Service Sixt BV · Postbus 253 · 2130 NG Hoofddorp Sixt BV · Kruisweg 791 · 2132 NG Hoofddorp

Alle klachten die gemeld zijn door harim123