Klacht: Borg niet teruggekregen

op 16 september 2018 over Avis Budget Group in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs hebben we via Kras een autorondreis gemaakt door de Baltische Staten. Via Avis Budget verliep de autohuur.

Bij het verhuurloket op het vliegveld in Riga verliep het al heel stroef. In eerste instantie moesten zevenhonderd euro borg betalen en waren we niet all risk verzekerd. terwijl we dit absoluut niet geboekt hadden. In de papieren staat duidelijk: geen onverwachte kosten en all risk verzekerd. Na een telefoontje met uw hoofdkantoor werd dit teruggedrongen tot honderd euro borg (en 70 euro voor de extra bestuurder, maar daar waren van op de hoogte).

Inmiddels zijn we twee maanden terug in Nederland en heb ik mijn borg van honderd euro nog niet teruggestort gekregen op mijn creditcard. Bij het loket is beloofd dat dit binnen een week na het inleveren van de auto zou gebeuren. Via de klachtenservice geen gehoor.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn borg van 100 euro terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avis Budget Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lien1990