Klacht: Borg kwijt

op 27 mei 2021 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een bungelowhuis voor 12 personen bij de Brunssumerheide in Limburg gehuurd. De eerste dag bleek de verwarming het niet te doen. 2de dag kwamen er cv ketel monteurs en bleek dat hij het ook niet ging doen, wij kregen een ander huis en moesten alles weer verkassen. Je denkt een mooie oplossing maar dit probleem hadden zij al van te voren kunnen consenteren. Hier zouden wij uit eindelijk 100 euro ter compensatie krijgen. 2 weken nadat wij weg waren kregen wij een mail van de borg van 120 euro kregen wij nog 15 euro terug omdat het huisje niet netjes achter zou zijn gelaten. Dit terwijl wij ook schoonmaakkosten hebben betaald, zij komen met een verhaal dat de gootsteen, vloeren, vaatwasser en vuilnis niet was weg gebracht. Op het formulier bij aankomst stond dat de woning bezemschoon moest achtergelaten worden er was niet eens een bezem aanwezig. Alles gestofzuigd voor vertrek, vuilnis weg gegooid en alles netjes in de vaatwasser gezet. Zij vertellen dat zij nu 3 uur langer bezig zijn geweest met de schoonmaak, terwijl je al deze dingen sowieso tijdens de schoonmaak moet doen. Zij willen zo de compensatie terug berekenen zodat die dan niet betaald hoeft te worden. Te triest voor woorden.

Ik ben tevreden als de borg terug gestort is en de compensatie, wij hebben schoonmaakkosten betaald voor de eindschoonmaak en verder het ook netjes achtergelaten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natassjj