Klacht: Borg krijg ik niet terug

op 19 april 2018 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na alweer 2,5 week het huis verlaten te hebben, twee keer bellen, krijg ik de borg van 150 euro maar niet terug. Schandalig dat het zo lang moet duren. Kennelijk proberen ze zo extra inkomsten te vergaren. Want er zullen ook mensen zijn die het zelf vergeten.

Gewenste Oplossing:

Z.s.m. de borg terug gestort krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EuroParcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EuroParcs

Heeft op 06 maart 2020 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

We sluiten hierbij uw klacht op Klacht.nl omdat deze door omstandigheden gedateerd is en zeer waarschijnlijk al is opgelost via een ander kanaal. Mocht dit niet het geval zijn kunt u deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we dit alsnog voor u in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,
Europarcs Service

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter884