Klacht: borden die poreus zijn

op 26 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Een half jaar geleden mooi uitziende borden in verschillende kleuren gekocht.Na een paar weken merkte ik dat de borden steeds nat waren.Ik dacht dat ze niet goed afgedroogd waren,dus extra afgedroogd.Maakt niet uit hoe lang en hoe vaak je de onderkant afdroogt,ze nemen water op aan de onderkant dat er uit blijft komen.Daardoor schimmelvorming en heel onhygienisch.Bonnetjes natuurlijk al lang weggegooid.Naar de action geweest om t te melden.De bedrijfsleider(utrecht hoog Catharijne)uitermate redelijk en vriendelijk-gewoon borden terugbrengen,zonder bon,want voldoet niet aan de kwaliteitseisen.Ik blij.Week later terug met borden(stuk of 14)bedrijfsleider niet aanwezig,wel een uitermate onaangenaam,ongeinteresseerd persoon(kassiere)die mij vertelt dat ik nooit spullen terug kan brengen zonder bon.Het maakt niet dat er schimmelvorming is en de borden eigenlijk gewoon onbruikbaar zijn door fabrieksfout.De bedrijfsleider is er niet en ik kan eigenlijk gewoon de borden in de prullenbak gooien.Heel vreemd dat het personeel geen idee heeft wat de bedrijfsleider belooft.De naam van de bedrijfsleider niet gekregen dus kan niks meer met de borden.Wat een weggegooid geld en uitermate slechte service!

Als ik de borden mag retourneren en ofwel mijn geld terug krijg of een tegoed bon ontvang.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hebemens