Klacht: Bootschappen levert online bestelling niet

Op 17 april heb ik bij Bootschappen.nl diverse onderdelen voor mijn boot besteld. Op de website staat de tekst voor 17:uur besteld, morgen in huis. Op 22 april kreeg ik een bericht dat het pakketje werd aangeboden aan Post nl. Tot 29 april stond het pakketje bij PostNL op de statusPakketje wordt binnenkort verwacht op ons logistiek centrum. Die status is nooit veranderd totdat de trackingcode bij PostNL ook niet meer werkte. Regelmatig contact met Bootschappen.nl. Het pakketje zou opnieuw worden opgestuurd maar er kwam nooit meer een tracktrace code van PostNL. Ook werd er niet meer op mijn e-mail gereageerd. De bestelling van in totaal 144.85 euro is nooit geleverd. Op 15 mei heb ik besloten om via klacht.nl om assistentie te vragen.

Ik zie twee opties:
1) Er wordt alsnog geleverd door Bootschappen.nl (alhoewel ik daar erg weinig vertrouwen meer in heb)
2) Bootschappen stort het bedrag van 144.85 euro terug

Gezien de gehele situatie geef ik er de voorkeur aan om dit dossier te sluiten. Laten we de transactie maar terugdraaien. Bootschappen betaalt het bedrag terug en we ronden de zaak af.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bootschappen Watersport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verrecko