Klacht: BOOS!!!!!

op 15 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 30/7 schoonloopmaat 40×60 cm art.nr 0112702 kleur blauw in filiaal Wijk bij Duurstede besteld.
Filiaal krijgt alle kleuren behalve blauw! Gaan niet meer voor mij bestellen.
Eventueel in ander filiaal beschikbaar naar dan moet ik het zelf ophalen (Limburg/Friesland???)Filiaal mag niet ‘ruilen’ met ander filiaal.
Klantenservice gebeld maar die kunnen niets voor mij doen want artikel met dat nummer staat niet in de computer!!
Wat een slechte service! Het enige wat ik wil is een blauw matje!!!

Als ik mijn blauwe matje formaat 40x60cm in filiaal Wijk bij Duurstede kan ophalen!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 16 augustus 2016 om 13:49 geantwoord

Beste mevrouw Kruithof,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat de winkel in Wijk bij Duurstede de gewenste schoonloopmat niet in de kleur blauw binnenkrijgt. Onder het artikelnummer van de mat: 0112702, vallen vier verschillende kleuren. De kleur blauw heeft geen eigen artikelnummer. Op deze manier koopt Blokker het artikel in. In een partij zijn de kleuren niet gelijk verdeeld. Omdat alle kleuren onder hetzelfde artikelnummer vallen is het voor de winkel onmogelijk om specifiek een blauwe mat voor u te bestellen. Uit uw bericht begrijp ik dat zij al geprobeerd hebben om een blauwe mat binnen te krijgen maar dat dit spijtig genoeg niet gelukt is. Het is voor ons niet te achterhalen of er nog een blauwe schoonloopmat aanwezig is in de voorraad.
Een artikel van het ene filiaal naar het andere filiaal te laten sturen is een nogal omslachtige procedure gezien dit door de vrachtwagens die de wekelijkse vracht komen brengen moet worden gedaan. Omdat het geen normale gang van zaken is binnen Blokker kan het weken duren voordat een artikel van de ene aan de andere winkel is geleverd. Om deze reden wordt het niet gedaan.
Gezien de schoonloopmat in verschillende kleuren wordt aangeboden onder hetzelfde artikelnummer, is deze niet te vinden in de webshop. Het is voor de klantenservice hierdoor ook niet mogelijk om u een blauwe schoonloopmat toe te sturen. Ik begrijp dat wij u hierin teleurstellen. Ik heb voor u een aantal Blokkers gebeld in de omgeving van Wijk bij Duurstede. Helaas zonder resultaat.

Het spijt me dat ik u hier niet verder aan kan helpen. Excuses voor ongemak

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 17 augustus 2016 om 07:17 geantwoord

Onbegrijpelijk dat jullie geen beheer over jullie voorraad hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Kruithof