Mijn Klacht:
Ik heb een reis geboekt via Booking.com.
En bij aankomst blijkt het hotel niet zo te zijn zoals op het website vermeld staat!
Details bespaar ik jullie.
Mijn dochter was ziek geworden van de smerige kamer.
Ik had het hotel voor 2 weken geboekt.
Toen mijn dochter ziek was geworden ben snel opzoek gegaan naar een andere hotel.
Ik heb dit gemeld bij Booking.com.
Wordt gezegd we kunnen weinig aan doen omdat we een derde partij zijn!
Ze zeiden ook dat ze geen reactie krijgen ook op hun bericht van het hotel.
Want ze moeten mij nog de ene week compenseren.
Het gaat om cityhotel Colombo 2 .
Ondanks dat Booking.com weet dat de hotel niet reageert op hun bericht en ook niet op mijn bericht blijven ze het hotel nog promoten.
Gewenste Oplossing:
ALS Booking.com met oplossing komt desnoods zelf voorschiet het bedrag.
Want volgens mijn reisverzekering horen ze dat te kunnen doen.
