Mijn Klacht:
Op 15 januari zouden we met zijn 4 en vliegen via Amsterdam,Zürich,los Angeles naar nieuw zeeland
Bij schiphol wilde we inchecken 2 personen waren bevestigd en konden mee en 2 personen konden alleen naar Zürich
We moesten conract opnemen met booking.com die moest de 2 personen bevestigen
Klantenservice 24 /7 bereikbaar nou je raad het al niemand te bereiken uiteindelijk ja hoor iemand aan de lijn uw wordt doorverbonden met een collega dat was een mannenstem op een bandje, toets u boekingnummer en pincode in deze vind u linksboven aan uw bevestiging dat gedaan werd steeds herhaald toets uw boeking gnummer in deze moest bestaan uit 10 cijfers wij hadden er 11
Toen 044 nummer gebeld op telefoon kreeg ik melding dit is spam kregen we een engelssprekend iemand aan de lijn wij vragen of we de boeking evt konden omzetten want onze vlucht was ondertussen weg we hadden expres flexibele ticket geboekt helaas hadden ze geen andere vlucht dus de hele vlucht geannuleerd
Aangetekende brief gestuurd met de vraag hoe we dit gaan oplossen je hoort niets blijven bellen kregen mail dat de vlucht is gecanceld maar geen geld nog terug.
Wij horen in ieder geval de terugreis terug te krijgen en eigenlijk alles want het was hun fout dag we niet mee konden
Gewenste Oplossing:
Het liefst het gehele bedrag van de vliegticket terug
