Mijn Klacht:
Ik heb vorig jaar Lufthansa-tickets gekocht voor mijn gezin om naar China te gaan. Helaas zijn vanwege de slechte weersomstandigheden op de luchthaven van München in december bijna alle Lufthansa-vluchten geannuleerd. Lufthansa heeft ook een aankondiging gedaan over alle vluchten via München. Alle vluchten kunnen worden geannuleerd gratis. Nadat ik dit nieuws in het nieuws zag, heb ik de klantenservice van Booking gebeld omdat ik bang was dat dit gevolgen zou hebben voor mijn reis. Nadat ik de bevestiging van de gratis annulering had ontvangen, heb ik mijn reis geannuleerd en een nieuw ticket gekocht om vanaf een andere plaats te vertrekken. Maar tot nu toe, nadat ik vele malen contact heb opgenomen met de klantenservice van Booking, weigeren ze mij nog steeds terug te betalen omdat de luchtvaartmaatschappij niet terugbetaalt, zonder enige uitleg of deadline.
Gewenste Oplossing:
Ik heb zo snel mogelijk een terugbetaling van hen nodig, het is een enorm bedrag
