Mijn Klacht:
Op 14 november 2024 hebben wij bij Booking.com, Flights on, vliegtickets besteld bij Transavia voor een vlucht naar Porto. Heenreis op 5 mei 2024 en de terugreis op 16 mei 2024. Na het boeken en betalen van de vlucht, kwam in het computerscherm de boodschap: deze tickets zijn niet leverbaar.
Wij hebben op verschillende manieren geprobeerd het bedrag van €475,99 terug te krijgen. Telefoontjes, e-mails met de klantenservice en een brief naar Booking.com hebben tot op heden niets opgeleverd. Volgens een medewerker bij de klantenservice zou er op 14 november 2024 geen betaling zijn binnengekomen, terwijl de transactie toch duidelijk op mijn bankafschrift staat vermeld.
Wij zijn iet te spreken over de zeer slechte service van Booking.com en voelen ons opgelicht. Wij verzoeken u vriendelijk om het probleem op te lossen
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van het bedrag dat door mij is overgemaakt
