Klacht: Pure oplichting

Martijnontevreden op 27 mei 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Pure oplichting
Pure oplichting, misleiding en bedrog. Foto’s van de accommodatie kloppen niet met de accommodatie die ik toegewezen kreeg op camping. Ik heb meteen geannuleerd en zou een klachtenformulier krijgen om mijn beklag te doen en mijn geld terug te krijgen, klachten formulier niet ontvangen. Wel een mail hoe de medewerker mij geholpen heeft! Niet dus!
Nu blijkt dat de boeking via de camping zelf ook bijna de helft goedkoper is! Dus boek nooit via booking.com want ze lichten je op, zijn niet of nauwelijks bereikbaar, komen hun afspraken niet na en je kunt niet terug reageren op hun mail.
Eind met al heb je dus geen accommodatie en ben je gewoon je geld kwijt!!!!

Mijn geld terug, want ik heb extra onkosten moeten maken om te overnachten en te reizen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over booking.com
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Martijnontevreden

2 weken geleden - Minimaal, klacht wordt niks aan gedaan je bent gewoon je geld kwijt

Reactie van de melder van de klacht Martijnontevreden

2 weken geleden - Minimaal? Jullie zouden jezelf als organisatie moeten schamen en ik ben niet de enigste gedupeerde. Zie andere klachten en reviews op U site en andere sites! Die had ik eerder moeten raadplegen. Uit U reactie blijkt ook wel dat het jullie niets interesseert en ik daarom ook geen klachten formulier toegestuurd heb gekregen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijnontevreden