Mijn Klacht:
Bij aankomst bleek dat, ondanks het feit dat wij reeds één nacht boekten op 13 april en een tweede nacht bijboekten via een privémail op 11 mei, er een overboeking was (hiervan is een mail beschikbaar).
De vrouw des huizes was verbaasd dat wij er waren en zei ons dat ze iets zou regelen.
Toen wij om 19 u aankwamen kregen wij de sleutel van de kamer en wat merkten we op :
* Deze was super super vochtig en niet proper !!! Overal zag je schimmel.
* De lakens voelden vochtig aan … verschrikkelijk om in te slapen !!!
* De badkamer moest gebruikt worden door beide gezinnen en er was niets voorzien om iets op te zetten of te leggen.
* Op de ene kamer stond geen kleerkast, geen nachtkastje of nachtlampje.
* We kregen voor 2 nachten, voor 4 volwassenen en 1 kind, twee vochtige grote handdoeken en twee vochtige kleine handdoeken.
* De kamer met het kind moest door de kamer van het andere gezin om te gaan douchen of naar het toilet te gaan. NIET LEUK !!!
* Er was geen internetbereik op de kamer.
* Er stond maar op één kamer een TV.
De kamers lagen in een bijgebouw. Wij hebben het vermoeden dat dit kamers waren die zelden of nooit gebruikt werden. Ze waren zéér vochtig en niet onderhouden.
Er zijn foto’s voorhanden wat betreft deze klachten !!!!
Wij vermoedden dat in het hoofdgebouw het MISSCHIEN anders was alhoewel er hier nog werken moesten uitgevoerd worden.
Gewenste Oplossing:
Dit verblijf is echt tegengevallen. Wij zijn niet geneigd om nog een boeking te doen via booking.com.
WIJ HOPEN DAT ER EEN TEGEMOETKOMING KOMT VAN BOOKING.COM !!!
