Mijn Klacht:
Op de website gezocht naar hotels met ontbijt inbegrepen. Bij het boeken en betalen heb je nog steeds het idee dat je een hotel met ontbijt boekt voor 2 personen echter dat blijkt niet zo te zijn. Achteraf lees je in de bevestiging: Ontbijt beschikbaar bij de accommodatie ( € …. per persoon)
Hier heb ik nog gewoon aangenomen dat het bedrag dat ik betaald heb inclusief ontbijt is. Bij aankomst in het hotel bleek dit niet zo te zijn.
Nu heb ik er geen moeite mee om ergens voor te betalen maar ik kan er niet goed tegen dat ik misleid wordt op de website, natuurlijk hebben de heren en dames van marketing (de afdeling leugen en bedrog) dit weer geweldig bedacht en zij zullen zich er wel weer heel goed onder voelen. Ik ben een half uur aan het zoeken geweest hoe ik een klacht moet indienen bij Booking.com en dat is niet gelukt, daarom maar op deze site.
De groeten
Gewenste Oplossing:
Dat er 84 euro voor het ontbijt wordt terug gestort en dat de website wordt aangepast zodat het duidelijk is of het bedrag inclusief of exclusief ontbijt is. (voordat je boekt en betaald)
Dat een klacht indienen bij booking.com iets makkelijker wordt gemaakt.
