Klacht: Niet bereikbaar zonder reserveringsnummer

Ger-1958 op 19 februari 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een boeking gedaan. Even later kreeg ik in de mail een bericht dat het mislukt is. Ik boekte opnieuw. Inmiddels is het bedrag 2 keer afgeschreven en heb ik geen bevestiging ontvangen. De helpdesk kan ik niet bereiken omdat ik geen reserveringsnummer heb. Ik probeer in contact te komen. Dat lukt niet.

Gewenste Oplossing:

Het dubbel afgeschreven bedrag terugboeken en een bevestiging sturen. Boeking handhaven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Ger-1958

1 maand geleden - Booking.com is niet bereikbaar zonder reserveringsnummer. Ik heb geen bevestiging en het bedrag is 2 keer afgeschreven. Beschamend voor zo'n grote organisatie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ger-1958